Louise Knox Martin tiltrådt som ny marketingdirektør i Bellagroup efter 15 år på bureausiden.
Efter 15 år på bureausiden med en projektbaseret tilgang til en bred vifte af kunder og brands er 40-årige Louise Knox Martin tiltrådt som ny Group Marketing Director i Bellagroup.
”Louise er den helt rette til at bygge videre på den nye retning, vi har udstukket for Bellagroup. Vores mission om at blive endnu bedre til at udnytte synergierne mellem venues og hoteller er ikke kun et spørgsmål om drift, men også om den samlede fortælling, vi går til markedet med,” siger Christian Folden Lund, CEO i Bellagroup.
Fra sit professionelle virke som Executive Director i mediebureauet dentsu X og inden da stillinger i bureauer som MediaCom, PHD og MediaEdge bringer Louise Knox Martin en stor marketingfaglighed med sig til Bellagroup.
Bellagroup er ifølge Louise Knox Martin en organisation, som har én særlig ting som grundlæggende fællesnævner.
”Hospitality handler i sidste ende om at anlægge et menneskeligt perspektiv på alt, hvad man foretager sig. Det gør Bellagroup i høj grad i måden, virksomheden markerer sig på – både hvad angår service og det ambitiøse arbejde med bæredygtighed,” siger hun.
Se mere og book møder på Bella Sky Conference & Event