Hent mødegæsterne i limousine

BC Hospitality Group lancerer ny limousine service Pressemeddelelse 6. maj 2018 Som den første hotel operatør i Danmark lancerer BC Hospitality Group egen limousine service for sine gæster og kunder. Med den ny service tilbyder koncernens enheder nu både lufthavn- og krydstogt shuttle service samt eksklusiv limousine kørsel og styrker dermed endnu en gang service- og kundeoplevelsen. Om BC Hospitality Groups seneste skud på stammen siger administrerende direktør, Allan L. Agerholm: "Vi glæder os over, at taxalovgivningen er blevet liberaliseret en smule, og at vi har fået tildelt en licens, således at vi som hotel operatør langt om længe kan tilbyde in-house limousine service. Vi har i årevis drevet en populær lufthavn shuttle service til og fra vore hoteller i Ørestad, i 2017 udvidede vi med stor succes med egne krydstogt shuttle busser fra alle tre hoteller til krydstogt terminalerne i Nordhavn. I år tilføjer vi så limousine servicen, som ligger helt i tråd med vores udvidede kundeservice strategi, der hele tiden har fokus på at optimere service og komfort for vores gæster, og som denne gang altså gør det på en mere luksuriøs manér." Limousine servicen skal fungere som transportmiddel for BC Hospitality Groups gæster og kunder til og fra lufthavnen, til middage i byen og hvad der ellers imødekommer gæstens behov. Og her skal der ikke mangle noget. Korte og længere ture vil nemlig være dækket ind med snacks, champagne, frisk frugt med mere fra en 'fast and fresh' menu for at skabe den bedste oplevelse som muligt. "Vi er ude i et eksklusivt produkt, der både appellerer til vores business og leisure kunder. Det være sig den kræsne forretningsrejsende, hvor tid er penge, driftssikker transport et must, og der kan arbejdes undervejs, det overnattende brudepar i Copenhagen Marriotts Royal Suite, krydstogtsgæsten, der ønsker ekstra komfort på turen, gæster til gallafest, etc.," slutter Allan L. Agerholm. Den ny transport service fungerer 24-7. Den håndteres af professionelle og erfarne chauffører og har passageren brug for en Concierge, der f.eks. kan rykke restaurant aftaler, hente rensetøj, ændre hotel reservation eller andet, så lader det sig ligeledes gøre en-route. Yderligere information og booking af Limousine service til BC Hospitality Groups gæster og kunder fås via limo@bchg.dk eller telefon +45 88 77 66 07.


?