Nyt system giver blandt andet erhvervskunder selvbetjeningsmuligheder.
Det ikoniske Copenhagen Admiral Hotel har som et led i hotellets digitaliseringsstrategi investeret i det internationale hotelsystem Infor Hospitality Management Solution (HMS). Det er en cloud-baseret løsning, der giver en bedre gæsteoplevelse og samtidig frigør tid og ressourcer hos medarbejderne.
Copenhagen Admiral Hotel stod over for operationelle begrænsninger på grund af et ældre hotelsystem med blandt andet dårlige og utidssvarende integrationsmuligheder. Efter en grundig gennemgang af markedet, valgte man at investere i Infor HMS.
Det nye system inkluderer blandt andet digital registrering for hotelgæster, selvbetjeningsmuligheder i forbindelse med reservation for virksomheder og bedre arbejdsgange for hotellets medarbejdere.
Driftsdirektøren på Copenhagen Admiral Hotel ser allerede positive resultater med det nye såkaldte PMS-system.
”Det nye PMS-system med optimeret integration har allerede bidraget til en række forbedringer for vores gæster,” siger Jens Christensen.
Gæsterne kan nu checke ind på standere i lobbyen eller via deres mobiltelefoner, hvilket er med til at lette check-ind proceduren og samtidig frigør tid for frontmedarbejderne.
”Det har også gjort det muligt for os at forbedre reservationsmulighederne for vores erhvervskunder,” siger Jens Christensen.