MasterClass Strategisk mødeplanlægning

Strategisk mødeplanlægning er målrettet dig, der er erfaren møde- og eventansvarlig i en virksomhed eller organisation.

Masterclass forløbet strækker sig over 6 moduler, som med casebaseret undervisning og foredrag, har til formål at videreuddanne erfarne møde- og konferenceplanlæggere.

De 6 moduler gør dig bevidst om, hvordan du skaber møder, konferencer og andre arrangementer, som understøtter din virksomheds eller organisations strategiske fokus og gør dig i stand til at skabe møder som er værdifulde for virksomheden eller organisationen på et overordnet plan.

Der bliver undervisning både inden- og udenfor normal arbejdstid. Masterclass forløbet finder sted i København - nærmere info om det præcise venue følger.

Modul 1
Tirsdag 12. maj kl. 15.00 - 19.30
Fremtidens møder og oplevelser 
Sted: HUONE Copenhagen

Er det en myte eller er der en sandhed i, at mødeplanlægning i dag generelt ikke er tidssvarende og at adfærdsdesign har overhalet mødeplanlægningen indenom?. Vi kigger på de vigtigste tendenser i mødemarkedet. Hvilken betydning får digitalisering for vores arrangementer, hvordan skaber du bæredygtige møder og hvad vil det sige at skabe mødedynamik?

Modul 2
Tirsdag 9. juni kl. 15.00 - 19.30
Fra oplevelser til opmærksomhed
Sted: Quality Hotel Høje Taastrup

Hvordan skaber du mødeoplevelser som giver mødet værdi. Vi arbejder med "opevelsesarkitektur" og du får en viden om og forståelse for, hvad det er for nogle elementer, du kan arbejde med for at gøre mødet dynamisk og i sidste ende opnå det ønskede afkast/resultat af mødet.

Modul 3
Mandag 17. august kl. 15.00 - 19.30
Flyt mødet til kernen af organisationen
Sted: MBK Kursuslokaler

Ledelsen skal tydeligt fremstå som mødeejer og afsender, hvis mødet/eventen skal skabe værdi i organisation. Lær hvordan du inddrager ledelsen i mødets mål - til gavn for hele virksomheden/organisationen. Via cases, diskussion og ekstern mødeplanlægger finder vi de rette værktøjer.

Modul 4
Mandag 21. september kl. 15.00 - 19.30
Værdikæden som skaber de bedste møder
Sted: Scandic Palace

Det størst mulige udbytte af mødet opnås i et samspil mellem interne og eksterne parter samt dig som mødeejer og dine mødeleverandører. Leverandørerne kan være et hotel, et konferencecenter, et teambuildingbureau, et eventbureau m.fl. Lær hvordan du skaber det bedste samspil med dine leverandører og hvordan du anvender deres ressourcer optimalt. 

Modul 5
Tirsdag 26. oktober kl. 15.00 - 19.30
Analyse og målsætning - Fokuser på værdifulde møderesultater
Sted: Quality Hotel Høje Taastrup

Vi bliver meget skarpere på, hvad vi skal måle på – og hvad vi ikke skal bruge ressourcer og tid på. Den gode analyse starter ved første tanke om et møde eller event, og målsætningerne er afgørende for det afsluttende spørgeskema og postanalyse.

Modul 6 (Internat)
Mandag 23. november kl. 18.00 - tirsdag 24. november kl. 13.00

Vidensforankring og -opsamling (Internat)
Sted: CABINN, København S

Vi samler op på hele forløbet, udvikler holdets eget idé katalog, diskuterer konkrete deltager udfordringer og cases samt udvikler en individuel handleplan. Alt sammen for at sikre brugen af den akkumulerede viden i en travl hverdag.

Diplom:

Efter endt Masterclass får du et diplom som dokumentation for, at du har gennemført forløbet. 

Læs om Masterclass (forside)

Læs om Masterclass - Praktisk mødeplanlægning fra A-Z

Undervisere

Claus Sneppen


Claus Sneppen (kursusleder)

CEO Greatmeeting og grundlægger af tænketanken Morgendagens Møder 

Claus Sneppen har 30 års erfaring fra møde- og eventbranchen og stor viden om megatrends i analoge møder, oplevelser og mødesteder. Hans mangeårige erfaring med udvikling af konkrete løsninger for virksomheder gør ham i stand til at oversætte megatrends direkte til en virksomheds eller organisations virkelighed.

Carsten Beck


Carsten Beck

Chefforsker, Institut for fremtidsforskning

Niels Folman


Niels Folmann

CEO Danske Licens Spil

Torsten Jansen


Torsten Jansen

Journalist og partner i Lead Agency

Johan Bisgaard


Johan Bisgaard

Head of Marketing and Communications, Norwegian Air Shuttle ASA

 

 



 

Pris & Sted

Pris pr. Masterclass
(6 moduler) 
Kr. 12.500 ekskl. moms.

Prisen omfatter fuld forplejning på kursusdagene.

Prisen omfatter ikke ophold på internat, som afregnes på kursusstedet.

Nogle af modulerne er ens og afholdes samtidig.

Ønsker du at deltage på begge masterclass forløb er prisen
Kr. 18.000 eksl. moms.

Du får et diplom efter gennemført Masterclass forløb.

Sted

København (Se de enkelte venues under kursusbeskrivelsen).
 

Tilmeld dig



?