29.10.2019Møde & Event News

Aller Media åbner nyt eventbureau

Som en del af Aller Medias nye vækststrategi investerer medievirksomheden nu målrettet i eventbranchen med det nyoprettede selskab ALIVE.

Aller Media præsenterede i slutningen af september en ny vækststrategi, I den forbindelse har Aller Media investeret målrettet i først contentbureauet OTW og nu i det nyetablerede og selvstændige eventbureau ALIVE A/S, hvor man ved at udskille eventforretningen frigiver en stor erfaring og kompetence inden for eventområdet.

ALIVE vil fokusere på store, eksterne special events, corporate events samt marketing events for egne brands og eksterne kunder. Ved at etablere det selvstændige selskab ALIVE skabes åbnes op for nye samarbejdspartnere. ALIVE deltog bl.a. ved åbningen af Metro Cityringen i København og indvielsen af Danmarks største havvindmøllepark Horns Rev 3.

ALIVE har netop også produceret "Årets Rambuk 2019" i samarbejde med Dansk Markedsføring, der er en af reklamebranchens store events.Med etableringen af ALIVE skal det nye eventbureau både bidrage til væksten i Aller Media gennem eksterne partnere og til det store udbud af underholdning og oplevelser, som virksomhedens egne brands skaber sammen med læsere, kunder, brugere og samarbejdspartnere.

ALIVE har 10 fastansatte medarbejdere med bred kompetenceflade og erfaring fra de største nationale og internationale events, tv- og underholdningsindustrien, corporate events, konferencer, sports- og e-sports events. Gennem Aller Media kan der trækkkes på specialister inden for økonomi, jura-, HR og kommunikation. Det betyder, at man kan tilbyde en samlet og målbar løsning til kunderne.

Se mere om ALIVE


?