13.12.2019Møde & Event News

Danske Hoteller i samarbejde med GoodiePack

Danske Hoteller indgår flereårigt samarbejde med GoodiePack, hvis softwaresystem benyttes i både hospitality- og eventindustrien.

Vækst behøver nødvendigvis ikke hænge sammen med nye kunder, men kan også være et resultat af en øget værdi for eksisterende gæster og kunder. Netop dette område har GoodiePack specialiseret sig i. Det nye samarbejde mellem Danske Hoteller og GoodiePack skal effektivisere interne arbejdsgange, mindske manuelle arbejdsopgaver og reducere papirspild ved fx gæsternes evalueringer af opholdet.

Et personligt link

“Vi har skabt GoodiePack for at gøre det lettere for hotel- og eventmanagers at arbejde smartere, og samtidig give en bedre service. Vi gør det derfor muligt for dem at lave digitale velkomstpakker til deres gæster. Det er dét vi kalder en goodiepack, ét link med personligt relevant indhold, som gæsten modtager på SMS før ankomst. På den måde slipper gæsten for at downloade og logge ind, men har en direkte kanal til hotellet eller eventarrangøren, hvor gæsten således får serveret alt relevant info.", siger .Lisa Dalsgaard, stifter af og Direktør ved GoodiePack.com

Blandt virksomhedens kunder finder man blandt andre Kragerup Gods, Grøn Koncert, rockbandet Nephew, Nibe Festival, TedX og en lang række til en række af de største konferencer og hoteller.

Se mere om GoodiePack

Se mere om Danske Hoteller


?