02.11.2020Møde & Event News

Gå på opdagelse med Brøchner Hotels

Nyt københavner-koncept skal støtte lokale aktører.

Brøchner Hotels har lanceret GO LOCAL, et nyt samarbejde med 30 kulturelle institutioner. Som gæst på et af boutique-kædens 5 hoteller i København, kan man gå på kulturel opdagelse i lokalområdet med personlige rabatter og fordele.

Hver partner tilbyder noget særligt til de besøgende, f.eks. en fast rabat, en velkomstdrink eller en gave ved et køb: "Ideen har været under opsejling længe. Vi vil gerne pege på steder i byen, som vi selv ville besøge, og herved give vores gæster personlige anbefalinger med på vejen.

Her viser vi det unikke ved København som destination, fremhæver lokalområderne for hvert hotel, og samtidig kan vi bidrage til at støtte de lokale steder og forhåbentlig tiltrække flere gæster til alle”, forklarer Nickolas Krabbe Bjerg, administrerende direktør hos Brøchner Hotels.

"Netop det, at vi kan stå sammen med andre erhvervsdrivende, er en kæmpe gevinst. Det er sådan vi tager skeen i den anden hånd og vender situationen til noget positivt.”

De mere end 30 partnere præsenteres på et interaktivt kort i hvert hotels lobby bar, hvor gæster kan scanne det område, de vil gå på opdagelse i.

Med hjælp fra Google Maps kan gæsterne se, hvilke GO LOCAL-partnere, der er aktive i området, og hvilke tilbud eller fordele, de tilbyder gæsterne. Derfra er det bare at gå på opdagelse i byen.

De 30 lokale partnere er en særligt udvalgte liste af restauranter, caféer, barer, kulturinstitutioner, butikker, gallerier og wellness-steder.

Læs mere om Hotel Ottilia

Læs mere om Hotel SP34

Læs mere om GO LOCAL konceptet


?