Advertorial

Hos Mystery Makers sættes professionalismen i højsædet.

 

Staben af kreative og veluddannede medarbejdere har gennem de seneste 10 år udviklet en række prisvindende events. Missionen er at løfte teambuildingoplevelsen til højeste niveau. 

Bliv låst inde i et rum med dine kollegaer – I har en time til at komme ud. Eller kom på hæsblæsende gådejagt i Kronborgs elegante rammer. De seneste år er teambuilding-oplevelser i escape rooms og på gådejagte blevet særdeles populært. Det prisvindende danske eventbureau Mystery Makers er førende indenfor genren. Bureauets mission at skabe det højeste niveau af spildynamik, læring og indsigt for deres gæster. Hvad de færreste nok er klar over, er at de 45 medarbejdere i Mystery Makers er professionelle antropologer, psykologer, ingeniører, kunstnere, spildesignere og sågar operasangere. Direktør Mads Lind fortæller at paletten af kompetencer er helt afgørende i det omfattende arbejde der ligger i udviklingen af spillene. 

“Vi er bureauet, der altid tager det her game til næste niveau. Jeg tror mange vil blive overraskede over at høre, at vi har investeret millioner og utallige arbejdstimer i design og udvikling af et enkelt spil. De store investeringer betaler sig fordi vi skaber gennemførte oplevelser, hvor mennesket er i centrum og alle typer kan være med. Netop derfor bliver vores gæster ved med at komme tilbage.”

Et af Mystery Makers seneste skud på stammen, er det nye teambuildingværktøj, Video Session.

Enterbrainment løfter oplevelsen til nye højder

Video Session giver en ekstra dimension på det prisvindende Mystery Room® spil, som er designet til at udfordre teamets evner i samarbejde og problemløsning. Via nøje udvalgte videoklip fra spillet, illustrerer en af Mystery Makers erfarne team coaches, hvor teamets samarbejde fungerer godt, samt hvor der er plads til forbedring. Mystery Makers team coaches har alle en faglig relevant baggrund og Video Session er udviklet på baggrund af hundredvis af timers observation af Mystery Room events, kombineret med anerkendt teori om gruppedynamikker. Mystery Makers kalder det Enterbrainment - underholdning man bliver klogere af. 

På bagrund af Video Session får holdet udarbejdet en unik teamprofil, der visualiserer teamets egenskaber og kvaliteter. Teamprofilen kan bruges til det videre arbejde med optimering af samarbejdet på arbejdspladsen og sikrer, at deltagerne relaterer de nye værdifulde indsigter til dagligdagen. Målet er at reflektionen bliver lærerig og giver hele teambuildingoplevelsen en ekstra underholdende og indsigtsfuld dimension. 

Når succesen taler for sig selv

Allerede i 2012 vandt Mystery Makers prisen for “Danmarks bedste kreative ide”, for opfindelsen af gådejagte. Mystery Makers har gennem en årrække faciliteret teambuilding for virksomheder inden for bl.a. finans-, shipping- og farmakologisektoren, offentlige såvel som private uddannelsesinstitutioner, samt konsulentvirksomheder. I 2014 åbnede de det første danske escape room og fik massiv omtale i toneangivende danske medier. I 2018 løb Mystery Makers med AOK/Berlingskes pris “Byens Bedste Kulturoplevelse”. I dag driver Mystery Makers events i samarbejde med Nationalmuseet, Kulturstyrelsen og Forsvaret. Mystery Makers har 60.000 årlige gæster, heraf 70% virksomheder. Mystery Makers tilbyder også teambuilding events internationalt, bl.a. i Wien og Budapest. 

 

?