10.11.2020Møde & Event News

Radisson Hotel Group lancerer nyt stærkt brand

Radisson inviterer uafhængige hoteller til at blive en del af kædens globale platform.

Med lancering af Radisson Individuals, kan både enkelte hoteller og hotelkæder koble sig på det globale Radisson brand, samtidig med, at hotellerne bevarer deres ‘personlighed’ og indentitet.

Hoteller i Radisson Individuals udvælges på baggrund af et kvalitets-og serviceniveau, der lever op til Radisson Hotel Group samt at hotellerne skal leve op til en række certificeringer, bl.a. SGS health and safety og Fire & Life Safety, og dertil kunne integrere systemer, der digitalt måler gæstetilfredshed. Det giver gæsterne en enestående mulighed for at opdage nye lokale destinationer verden over samtidig med, at de er garanteret Radisson Hotel Groups høje standard og særlige ”Yes I Can!” filosofi.

“Med Radisson Individuals markerer vi endnu en milepæl i vores femårsplan om at være blandt verdens top tre hotelbrands. Samtidig er det en enestående mulighed for selvstændige hoteller, der ønsker at forblive uafhængige eller overvejer at blive en del af et af vores andre succesfulde brands,” forklarer Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group.

Som medlem af Radisson Individuals får hotellerne adgang til internationale distributionskanaler og en global salgsstruktur, der bidrager til øget synlighed og styrket gæstetillid. Desuden sikrer integrerede IT -og revenue platforme samt avancerede operationelle systemer, en række driftsmæssige fordele og de forhandlingsmæssige fordele, der knytter sig til et globalt brand.

En håndfuld hoteller i Storbritannien og Asien indgår allerede nu i Radisson Individuals, mens flere medlemmer er på vej i bl.a. Italien, Tyskland og Rusland.


?